Verzendbeleid

De leveringen worden verzekerd door de diensten van het bedrijf Bpost.
PRETTY INSIDE vertrouwt in elk land op een van de lokale postdiensten en behoudt zich het recht voor om van internationale vervoerder te wisselen als zij dit nodig acht. Het is duidelijk dat deze keuze voor PRETTY INSIDE geen gevolgen zal hebben voor de koper.
De leveringsvoorwaarden verschillen daarom van land tot land.
De leveringskosten die van toepassing zijn op de bestelling zijn de kosten die op de site vermeld staan ​​op het moment van de bestelling.
Wanneer PRETTY INSIDE voor de levering van het product zorg draagt, gaat het risico van verlies of beschadiging van het Product op het moment van levering over op de klant.
Bij wijze van uitzondering gaat het risico over op de klant bij de overdracht van het product aan de vervoerder, wanneer deze instaat voor het transport door de klant en niet door PRETTY INSIDE.
Levering vindt plaats op het door de klant aangegeven afleveradres. 
Bij afwezigheid van de klant vindt de levering plaats in de brievenbus volgens de door de klant gekozen bezorgoptie.
De levertijden worden geteld vanaf de dag van de bestelling.
Als de levering onmogelijk is vanwege een onjuist afleveradres, kan er geen herverzending plaatsvinden en wordt de klant terugbetaald binnen een termijn van maximaal 14 dagen vanaf ontvangst van de bestelling door PRETTY INSIDE.
De leveringstermijnen zijn die van onze partner Bpost. Voor België duren ze niet langer dan 10 werkdagen.
De levertijd kan tot 20 werkdagen bedragen voor internationale levering, zowel voor Frankrijk als voor Nederland, dit keer gerekend vanaf de eerste werkdag na validatie van de bestelling (houd er rekening mee dat PRETTY INSIDE geen producten levert aan de volgende landen: Alle landen behalve Frankrijk en Nederland).
Uitzonderlijk kan op de dag dat nieuwe producten online worden gezet, de levertijd met 7 werkdagen worden verlengd, gezien het grote en uitzonderlijke volume aan bestellingen.
Om deze termijnen te respecteren, moet de klant ervoor zorgen dat hij nauwkeurige en volledige informatie heeft doorgegeven over het leveringsadres (zoals huisnummer, gebouwnummer, trapnummer, toegangscodes, namen en/of intercomnummers, enz.) .
PRETTY INSIDE kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen in de levering die niet haar schuld zijn of gerechtvaardigd zijn door een geval van overmacht.
PRETTY INSIDE kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schadelijke gevolgen voortvloeiend uit een vertraging in de levering; enkel terugbetaling van het product door PRETTY INSIDE is mogelijk met uitsluiting van elke andere vorm van schadevergoeding.
Bij een beschadigd pakket mag de klant het pakket niet aannemen en de levering weigeren als de bezorger aanwezig is. Open anders het pakket niet en neem contact op met de klantenservice.
Bezorgingsvertraging 
Het duurt doorgaans 2-3 werkdagen voordat bestellingen zijn verwerkt en onze vestiging verlaten. 
Zodra uw bestelling onze vestiging verlaat, zal deze binnen 3-7 werkdagen bij u zijn.
De bezorgtarieven worden berekend op basis van de waarde en het gewicht van uw bestelling. 
Douanekosten, invoerrechten en belastingen
Voor bestellingen buiten Europa kunnen er op het moment van levering extra douanekosten van toepassing zijn. Voor meer informatie over deze kosten kunt u contact opnemen met uw postkantoor. PRRETTY INSIDE is niet verantwoordelijk voor eventuele kosten en kan deze kosten niet vóór de levering vaststellen.
PRETTY INSIDE is niet verantwoordelijk voor pakketten waarvoor een klant weigert douanekosten te betalen en zal geen enkele bestelling terugbetalen die niet naar zijn vestiging is teruggestuurd. 
PRETTY INSIDE is niet verantwoordelijk voor douanekosten die niet door de klant zijn betaald. PRETTY INSIDE kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen in uw zending als gevolg van de vervoerder of postbewaring uitgegeven door uw land.